foto's! - Reisverslag uit Akumal, Mexico van Matheus en Ellen - WaarBenJij.nu foto's! - Reisverslag uit Akumal, Mexico van Matheus en Ellen - WaarBenJij.nu

foto's!

Door: Ellen&Mathieu

Blijf op de hoogte en volg Matheus en Ellen

10 Maart 2007 | Mexico, Akumal

omdat foto's meer zeggen dan 1000 woorden..
http://akumal.mijnalbum.nl

  • 11 Maart 2007 - 00:00

    Lieske:

    geen foto's te bekennen, maar ik zal morgen nog ff proberen want het kan aam mij liggen (zaterdag op zondag nacht.....)

  • 11 Maart 2007 - 00:01

    Lieske:

    o, ik heb 'm door. Wat heb jij trouwens vooer een broek aan ll??

    ga maar eens slapen, beter idee voor mij.

    doeg

  • 11 Maart 2007 - 12:41

    Peerio:

    kweeet niet of er al foto;s op de site stonde... maar als ze er al op staan kan ik ze neit zien :S hoeist daar verder in mexico de zaterdag avond overleefd....

  • 12 Maart 2007 - 09:14

    Peerio:

    jaja thieuke, :P nu doet tie het wel.... leuke foto;s man..hahah hetr verhaal er achter ken ik al met je speciaal soort aapjes :P spreek je snel weer. x

  • 12 Maart 2007 - 11:50

    Karin :

    he mathieu hoe is het daar allemaal lekker zonnig zo te zien op de foto's!!
    hier schijnt het zonnetje vandaag ook eens voor de verandering...
    het zijn echt mooie foto's ziet er mooi uit daar ...
    nou veel plezier nog met z'n twee en tot de volgende x groetjes karin lips

  • 12 Maart 2007 - 12:08

    Karolaaa:

    Mooie foto's man!Je ziet wel gelijk wie die hagedis ofzo het engst vind, he elli!? hihi

  • 12 Maart 2007 - 12:22

    Karolaaa:

    ej ellie, leuk he die foto's! heb ik ff goed uitgezocht he:P dan herken je ons in ieder geval straks nog... Tja die andere zou ik misschien ook niet op durven te hangen... en vooral niet af te spelen, haha. misschien kun je hem in je muskietennet hangen...?
    xx

  • 12 Maart 2007 - 13:21

    Suzanne:

    Hey,Ziet er beter uit als hier! (het weer, palmbomen en het strand dan). Nog veel plezier de komende 5 maanden maar dat gaat helemaal goedkomen denk! x

  • 12 Maart 2007 - 16:15

    ShaBBa:

    hey man relaxte omgeving daarzo!! is t een beetje vol te houden daar ? hoop dat je t naar je zin hebt en jij ook ellen :) veel succes !!!

  • 12 Maart 2007 - 20:05

    Karlijn:

    wow wat een gave foto's! Ben echt jaloers op jullie!! Ziet er echt super uit.

  • 13 Maart 2007 - 08:13

    Barbara:

    Elleeeennnn!:D

    Alles goed daar? Ben blij dat je goed bent aangekomen! Maar we missen je wel hoor bij ome arie!:P

    Hier is ook alles goed..zonnetje schijnt, maar zal wel niet lang duren :s

    Nou veel plezier daar en geniet ervan he! Tot snel weer1
    XXX barbara


  • 13 Maart 2007 - 10:09

    Anouk :

    Super super super leuk!

  • 13 Maart 2007 - 11:26

    Annemiek:

    Genoeg te doen voor milieu daar nog zie ik al wel ;o)
    Maar ga maar eens in de zon liggen en genieten daar onder die palmbomen!
    Have fun daar!
    En Ellen, ook de groetjes van Robert en Idefix natuurlijk :o)

  • 13 Maart 2007 - 11:46

    Nicole:

    kei vet die foto's van de jungle!!!! Mar liepen er geen enge beesten rond?

  • 13 Maart 2007 - 18:19

    Maaike:

    Goed om te zien dat alles goed gaat en de foto's zien er leuk uit. Groetjes

  • 14 Maart 2007 - 21:10

    Suzanne:

    Hej
    Ziet er goed uit man! lekker weertje... maak er een mooie tijd van!!!
    Groetjes Suzanne

  • 15 Maart 2007 - 11:40

    Nikool:

    eej ellen,

    hoe ist ermee? zie je al zo bruin als een neger?

  • 15 Maart 2007 - 18:45

    Karlijn:

    ellen???? we horen zo weinig van je! Je hebt hetzeker hardstikke druk. Ik zou dan ook geen berichtje achterlaten hoor. Heb gister Babel gezien (film met Brad Pitt) en ik zou ook niet msnen en internetten maar gewoon van Mexico genieten.

  • 16 Maart 2007 - 11:57

    Karolaaa:

    ej chikki!
    Ik ga ok aanme vankantie beginne,hihihi! spreekje wel weer eens na het weekend! kzal un pintje opje drinke:D

    xxx

  • 17 Maart 2007 - 14:01

    Ien:

    hoi ellentje hoe gaat het met jou? mis je ons niet een beetje? ik jou wel hoor. maar ik ben aangenomen in baal.nog heel veel plezier daar.groetjes xjes ien

  • 19 Maart 2007 - 19:35

    Steven:

    Heey,

    Leuk dat jullie het na je zin hebbe! Ga het natuurlik beetje in de gate houwe. Doe vast ma een goed woordje voor alex en mij want dit zien wij ook wel zitte haha.

    De groeten

  • 02 Mei 2007 - 21:08

    ShaBBa:

    hey mattie :)en el ook natuurlijk :) toffe foto reportage weer! jullie zien er ook nog steeds goed uit, dus goed toeven dus daarzo neem ik aan ;)heb goed nieuws thieu ik ken gewoon mee op vakantie want heb geen baan meer :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Matheus en Ellen

He allemaal, wij zijn dr weg van. Wij gaan ff in Mexico kijken. Stage bij CEA Akumal. Als je een mooie brief wil sturen: Centro Ecológico Akumal Carretera Puerto Juárez Tulum, AkumalQuintana Roo Mexico. CP:77730 Tot over 5 maanden! Houdoe

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 13840

Voorgaande reizen:

06 Maart 2007 - 14 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: