Week 5 & 6 - Reisverslag uit Akumal, Mexico van Matheus en Ellen - WaarBenJij.nu Week 5 & 6 - Reisverslag uit Akumal, Mexico van Matheus en Ellen - WaarBenJij.nu

Week 5 & 6

Door: Ellen&Mathieu

Blijf op de hoogte en volg Matheus en Ellen

21 April 2007 | Mexico, Akumal

Hola iedereen, nog maar is een bericht.
Onze fotopagina wordt regelmatig geupdate:
akumal.mijnalbum.nl
Dus houd deze in de gaten

Het adres was trouwes beetje fout dus hier is de goede:
Centro Ecologica Akumal
Carretera Puerto Juarez Tulum Km 104
Akumal Quintana Roo
Mexico CP 77730
Mar dr mag ook altijd gemaild worden

Oke we hebben eindelijk immigratie het immigratieverhaal afgerond. Na 7 pogingen in 6 weken, jaja. Dus als je ooit in Mexico gaat werken/stagelopen ga gewoon als toerist, tis niet dat ze hier iets controleren..
Als Mexicanen vrij hebben (met pasen) gaan ze blijkbaar massaal op het strand zitten (meeste kunnen niet zwemmen) en bier drinken. Dit weekend moesten alle vrijwilligers daarom veel werken. Veel is hier 2 uur per dag in de informatiepalapa staan.
Die vrijdag was al het personeel van CEA uitgenodigd voor een feestje. Dit werd gegeven door Jamie, de eigenaar van de Buena Vida en bijbehorend hotel. Dat was best leuk, gratis rum en cola,toen die op was wodka en toen die op was tequila..
De week erna zijn we maar aan de schoolverslagen begonnen en hebben we voor de stage ook nog best veel gedaan.
Woensdag zijn we trouwes wa eerder gestopt en zijn we Liverpool-PSV gaan kijken, slecht.
Vrijdag kwam er een Engelse dj in messoline, club op het strand. Was goed te doen. Nog een afterparty bij een club met toepasselijke naam After. Vandaar dat we volgende dag zowat de hele dag hebben geslapen. Toen wa wakker werden was er 1 meisje nog niet terug. Maandagochtend was iedereen toch echt wel bezorgd dus zijn mensen van CEA maar naar de politie gegaan. Toen die net weg waren kwam mevrouw net binnengewandeld. Ze had een leuk weekend gehad.
Zondag waren we trouwes fris en fruitig uit bed. We vertrokken 12u naar playa. Daar is Ellen met Sanja gaan winkelen, de mannen, Mathieu en Harvey werden bij verschillende happy hours gedumpt. S avonds met zn allen afsluiten bij de blue parrot.Was dus ook een geslaagd weekend. Tot zover ons bericht voor deze keer..
groetjes ellen en mathieu

  • 22 April 2007 - 15:53

    Andrea:

    super!! :)

    xx

  • 22 April 2007 - 16:13

    ShaBBa:

    hey luitjes gaat lekker dus lees ik wel :):) jullie kennen ondertussen ook iedere kroeg daarzo;)geniet er maar lekker van groetjes william

  • 22 April 2007 - 16:44

    ShaBBa:

    hey luitjes gaat lekker dus lees ik wel :):) jullie kennen ondertussen ook iedere kroeg daarzo;)geniet er maar lekker van groetjes william

  • 22 April 2007 - 16:46

    ShaBBa:

    hehehe handig die f5 toets :P

  • 22 April 2007 - 18:08

    Ma :

    Het adres waar ik die kaart naar toe heb gestuurd is precies hetzelfde adres als wat jullie nu geven, alleen km 104 wist ik niet. Zou dat nu zoveel verschil maken?
    Vandaag naar de ouders van Ellen geweest, was best gezellig.

  • 24 April 2007 - 08:02

    Karolaaa:

    Hi Elli en matheus,

    spa en ma zijn net opgehaald met de taxi! sacha vond het wel raar denk ik, die had t wel door, haha, miss issie toch een beetje slim...? Jullie zien ze dus wel verschijnen!

    xx

  • 24 April 2007 - 08:16

    Karlijn:

    ellen, veel plezier met je pa en ma in Mexico! Erg leuke foto's trouwens....nou fijne weken en tot mails!

  • 27 April 2007 - 13:28

    Nelleke:

    Huuj Mathieu en Ellen,

    Nou jullie zitten daar wel mooi zeg! Echt gaaf.. Lees iedere x jullie belevenisse. Fijn dat nou goed is mee die imigratiepapiere(ofzoiets).. Zag wel thieu dat je een mooi kpj shirtje aan had op de foto.. mooi waark!! gaga nou veel plezier nog daar he!!

    Groetjes Nelleke

  • 01 Mei 2007 - 09:05

    Karolaaa:

    Joo ellie en mat,

    Hoe was t op t vrouweneiland? Ik ben weer terug van centerparcs, al weer een eend in het huisje gehad, alleen nu heeft ie ook in het bubbelbad gezwommen... hahah. lkkr weertje gehad joh. ik hoorde al van ons ma dat ze met een mexicaan terugkomt.. haha.

    x

  • 01 Mei 2007 - 14:37

    Ll:

    Eh kari! We hebben gewinkeld op het vrouweneiland en gezwommen, was goed te doen. Ik denk da ik toch bruiner wordt dan sma hoor! Wij hebben geen bad, dus gelukkig geen problemen met eenden..

  • 02 Mei 2007 - 21:56

    ShaBBa:

    hey mattie en el ook natuurlijk toffe foto reportage weer! jullie zien er ook nog steeds goed uit, dus goed toeven dus daarzo neem ik aan heb goed nieuws thieu ik ken gewoon mee op vakantie want heb geen baan meer :P



  • 03 Mei 2007 - 02:04

    Thieu:

    whaha.. schapenzak.. wist er maar trots op :P al wa nieuws opt oog? zal nog wel is bellen binnekort. wel toll da je mee kan.

  • 06 Mei 2007 - 11:31

    Peerio:

    aan de leuke foto;s te zien is het dar in mexico nog steeds te overleven??

  • 10 Mei 2007 - 12:07

    Kari:

    joo elli,

    Ik zal die liedjes straks ff opslaan, ben nu nog op school...en ik zal mijn tijdelijke baan als hoofd van distributie goed vervullen hoor,haha. Nu heb ik nog geen lere jasje! Hij had er eigenlijk nog wel bijgekunnen want ze zaten nog niet aan de 20 kilo. Kheb me ketting aan hoor! hihi. En ok die k van sma&pa heb gehad,da hangertje. Hadde ze die laten zien aan je? Ik heb trouwens ok zon wit armbandje. Nounou, wa wor ik toch weer verwend,haha.

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Matheus en Ellen

He allemaal, wij zijn dr weg van. Wij gaan ff in Mexico kijken. Stage bij CEA Akumal. Als je een mooie brief wil sturen: Centro Ecológico Akumal Carretera Puerto Juárez Tulum, AkumalQuintana Roo Mexico. CP:77730 Tot over 5 maanden! Houdoe

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 13838

Voorgaande reizen:

06 Maart 2007 - 14 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: