Arrivado (ofzo) - Reisverslag uit Akumal, Mexico van Matheus en Ellen - WaarBenJij.nu Arrivado (ofzo) - Reisverslag uit Akumal, Mexico van Matheus en Ellen - WaarBenJij.nu

Arrivado (ofzo)

Door: Ellen&Mathieu

Blijf op de hoogte en volg Matheus en Ellen

08 Maart 2007 | Mexico, Akumal

Na een vertraagde vlucht en een vogel in de motor zijn we dan eindelijk aangekomen in Mexico. Varadero bleek op Cuba te zijn dus daar zijn we dan ook weer geweest, gelukkig moest de vervelende stinkende Griek er daar uit en konden we bij het raam zitten. Toen nog ff met de bus naar playa en daar naar akumal. Vrouwtje da ons moest ontvangen was net weg maar gelukkig was er nog iemand aanwezig die ons naar de kamer kon brengen. Ondertussen was het al fijn een uur of 4 onze tijd dus we waren best moei. We zitten met nog 5 andere mensen in een huisje met een strooie dakske. Snachts beetje last van de muggen maar valt wel mee. Dag 2:
Lichtelijk gaar opgestaan en uitleg gehad wa we moesten doen, beetje gewerkt, strand gekeken, met de rest gegeten, nou slapen!!
HOUDOE

• 08 Maart 2007 - 11:09

Maus:

hee gelukkig dat t goed is gegaan, uiteindelijk. Die vogel dacht natuurlijk das makkelijk, hoef ik zelf nie te vleigen.. Wat voor werk krijgen jullie allemaal daar of weet je da nog nie? nou k zal maar stoppen met het vervuilen van deze pagina.
    veel succes daaro en werk ze ;)
    grtz maus

• 08 Maart 2007 - 11:45

Jacobus:

heeej stelletje gare naden!! hoe ist nou?! kheb nie heel veul boeiends te 'reageren'.. Maaruh hebben de vrouwen in Mexico snorren ?

• 08 Maart 2007 - 11:52

Peerio:

eindelijk aangekomen in mexico.. de reis duurde toch wat alnger dan jullie dachte... ben erg beneiuwd naar jullie verhalen.. wat jullie moeten doen en hoe het daar in da verre mexico is.. enne werkse
    x peerio

• 08 Maart 2007 - 15:13

Hiram:

godverdomme!
    jullie zitten daar echt gebakken, letterlijk en figuurlijk... en wij hebben alleen maar saaie workshops over pindafabrieken van mat :(
    bleh

• 08 Maart 2007 - 15:26

Panne:

Hola gringos, mooi dat jullie heel zijn aangekomen, heel veel plezier daar!hou ons maar op de hoogte van de spannende avonturen:)
    enne...niet teveel tequila nippen he! ;)
    xx Sanne

• 08 Maart 2007 - 17:41

(Grote) Bas :

Ola luitjes,

Mooi dat jullie nog heel aan zijn gekomen daaro. Ik zal de verhaaltjes vol spanning volgen! Wel n mooie Mexicaanse snor kweken he Matje! ;) Veel succes en vooral veel plezier daaro!

Oudoejos!

• 08 Maart 2007 - 20:37

Ma En Pa:

leuk om je website te lezen,maar die mexicaanse snor moet je maar vergeten.
    groetjes

• 08 Maart 2007 - 21:19

Merian Tack:

Leuk zo'n website. Nu kunnen wij jullie belevenissen volgen.
    Gelukkig zijn jullie goed aangekomen in Mexico. Veel succes met het werk. Heel veel groetjes.

• 08 Maart 2007 - 21:34

Marc Oomen:

succes eej tjeuke daar zo ver weg
    we horen het wel hoe het ga onder tussen
    veel plezier
    doegg groetjes

• 09 Maart 2007 - 12:19

Nikool:

eej ellen, wat spook je er eigenlijk op je stage??? wat moet je zoal doen?

• 09 Maart 2007 - 12:20

Nikool:

en wel veel foto's maken hé

• 09 Maart 2007 - 12:42

Nikool:

en heb je de tequila al geproefd daar in mexico? de enige echet kwaliteitsdrank.....

wees blij dat ze er geen dropshot hebben (als het goed is), dat is echt om een kater van te krijgen. En oranje/zwarte kots is niet plezant.

• 09 Maart 2007 - 14:14

ShaBBa:

goed om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen.
    zal de site zeker in de gaten houden of jullie geen (al te)gekke dingen uitspoken :P veel succes mate

• 09 Maart 2007 - 19:04

Engeline:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Veel plezier en geniet van het mooie weer want hier regent het met bakken uit de lucht. En elle pas op voor de schildpakken

• 09 Maart 2007 - 19:10

Liesbeth:

Hola Chica! Que tal? aha, tu trabaje a un otra pays tambien? Yo estoy a cochabamba en momento y trabajo con ninos. tu hable un poco espanol?
    hee ellen, leuk om te lezen dat je ook begonnen bent aan een buitenland stage. Inmiddels ben ik al meer dan een maand in bolivia en spreek ik een aardig woordje spaans.. ik hou je site in de gaten! geniet ervan
    xx liesbeth

• 09 Maart 2007 - 19:19

Liesbeth:

Mocht je op onze site willen kijken.. www.nielsenliesbeth.waarbenjij.nu
    xx

• 09 Maart 2007 - 20:46

Thieuke :

wej, veel vragen over wat voor werk we moeten doen lees ik... nou.. nog niet zo gek veel. we zijn nu bezig om het lab hier te catalogiseren (ofzo). en we hebben een vragenlijst gemaakt over septic tanks waarmee we de villa's aan kust hier in akumal langs moeten. en jacob: de vrouwen hebben geen snorren (de meeste) en da is ook gelijk het enige voordeel.
    groeten! mathieu

• 10 Maart 2007 - 16:59

Diane:

Aaaaaaaaaah, doet echt pijn om die foto's te zien. Wou da ik ook weer daar was!!! Heel veel plezier iig (maar da zal wel lukken, daar twijfel ik niet aan) en doe de groeten aan Edith en Alma!

• 10 Maart 2007 - 17:52

Peerio En Mjommeke:

hoi hoi hoe is het nog steeds alles goed daar??? wij vonden het erg leuk om je weer even gesproken te hebben thieu... we missen je wel... en drinken er vanavond een op jou.. zal wel even wennen zijn zonder jou er bij... komt goed de schade hale we in als je terug bent....

lief en dikke x

• 11 Maart 2007 - 18:07

Robbèèèr De Chamèèèr:

Heej mats, ik snap de thyfus nie van die webzooi, ik kijk wel een keer bij iemand die der wel verstaand van et... ut gadoe goe eej! XxX

• 11 Maart 2007 - 18:11

Robbèèèr De Chamèèèr:

• 16 Maart 2007 - 17:39

Nijs :

Hoi, alles goed met jullie daarzo? is het eten daar een beetje te eten of valt dat tegen? he thieu lopen daar mooie meisjes rond? veeeeeeeeel plezier!!!