welkom - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Matheus en Ellen - WaarBenJij.nu welkom - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Matheus en Ellen - WaarBenJij.nu

welkom

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Matheus en Ellen

02 Maart 2007 | Nederland, Amsterdam

He allemaal, wij zijn dr weg van. Wij gaan ff in Mexico kijken. Stage bij CEA Akumal. Als je een mooie brief wil sturen:

Centro Ecológico Akumal

Houdoe

• 02 Maart 2007 - 15:30

Lieske:

he ellen en mathieus,

ik zou zeggen, veel plezier!!! en genietse van de tequillia, ik zal er een op jullie drinken als jullie weg zijn.

gr sjaal

• 02 Maart 2007 - 16:30

Peerio:

hoi hoi,, ook ik wil jullie veel succes en plezeier wense in da verre mexico... geniet er van en we zulle zeker aan jullie denke.... ps thieuke wel oe fotokes mee nemen anders vergeet je wie we zijn :P

• 05 Maart 2007 - 12:10

Karolaaaa:

haaa die Elli en Matheus..

ik zal samen met Lieske proosten hor!!!

• 06 Maart 2007 - 11:49

Nicolleke:

hey ellen en mattieu

veel succes daar in het zonnige mexico. En laat af en toe wat van jullie horen.

• 06 Maart 2007 - 15:38

Karolaaaa:

jooo zussie en matheus,
    lkkr gevloge? ik heb een berichtje op deroodkapjes gezet, zijn zij ook weer op de hoogte he.. succes met uitpakken he:P
    X

• 06 Maart 2007 - 16:39

Basje:

Veel plezier he maat, t zal je missen al zijn t maar 5 maanden. we mailen he ;)

suc-6

Sabje

• 06 Maart 2007 - 17:44

Karlijn:

he ellen en mathieu!

Super veel succes in Mexico! Geniet ervan! En ik zal er ook een op jullie drinken (of miss wel meer) Tot mails!!

grtz x karlijn

• 07 Maart 2007 - 16:06

Mammie En Karolaaa:

he ellen en mathieu,

nieuws al gekeken? leuk zo'n vogeltje in de motor... hij (t vliegtuig...)staat nog aan de grond, te wachten op onderdelen voordattie trug mag vliegen.
    oh ellie, de ouders dun Baaaaij wensen je veel succes daar! en in Meel zijn ze weer gerust dat je weer met twee voeten op Mexicaanse grond staat! (en wij ook,hihi)

xx

• 08 Maart 2007 - 07:46

Dion Meesters:

Heey,

Hier jullie oude klasgenoot, veel plezier en succes daar in Mexico. Geniet ervan en ik lees jullie verhalen wel. Ben momenteel bezig met mijn propedeuse eindelijk te behalen. Jullie horen nog van me

Groetjes

• 08 Maart 2007 - 08:07

Joel Dekkers:

Heel veel succes in Mexico! Ben benieuwd naar je verhalen wanneer je weer terugkomt! groeten Joël

• 11 Maart 2007 - 08:23

Guido:

hallo luitjes, Zo te zien is het goed vol te houden. Geniet lekker.

• 19 Juni 2007 - 09:38

Karlijn:

jeuh de zon schijnt nu toch ook weer in Nederland........Ellen, geniet nog ff he?? Je bent alweer bijna thuis. Wel allemaal leuke dingen die op je wachten natuurlijk. Flink stappen met vriendinnen om het in te halen en natuurlijk de 8 en de nacht. dag dag